Stemtech International Inc. е компания – новатор в своята област!
Всеки търси оптималното решение, което да му позволи да живее живота си в пълния си потенциал. Продуктите на Stemtech са специално създадени, за да помогнат за постигнето на тази цел. Stemtech Ви дава възможност да поканите природата да бъде част от живота Ви ден след ден, чрез продукти направени от най-добрите съставки, събирани от различни краища на света.
Компанията е основана от опитния бизнес предприемач Рей Ч. Картър, мл. Президент и Главен изпълнителен директор, и известният учен неврофизиолог Кристиан Драпо, Главен директор „Научна дейност“. Кристиан и Рей работят неуморно от самото създаване на Stemtech – компанията, която направи реалност 20-годишния труд на Кристиан и други учени по целия свят, и стана лидер в областта на хранителните добавки. През 2005г. Stemtech излиза на пазара с един-единствен продукт на базата на много специален вид водорасли.
Днес, почти 10 години по-късно, компанията е разработила цяла линия от продукти, действието на които е насочено към освобождаването, циркулацията и миграцията на вътрешния потенциал на всеки, включително регенерацията на кожата. Всички продукти на Stemtech са напълно натурални, органични и растителни; формулите им са патентовани и което е много важно – високо ценени от огромна потребителска мрежа в повече от 30 държави на всички 6 континента. Компанията работи посредством мрежа от дистрибутори – Независими Бизнес-партньори на Stemtech – които помагат на хиляди нови хора всеки месец да подобрят качеството си на живот и да достигат мечтите си.
В Stemtech вярват в отговорността и устойчивото развитие – в грижата за природата (производството на Stemtech отговаря на всички съвременни международни изисквания, включително GMP), а също така в бизнеса: скоро след излизането си на международния пазар, Stemtech основава Глобалната си Фондация, с помощта на която всяка година компанията намира нови и нови благотворителни проекти, които да подкрепи.
Мисията на всеки член от екипа на Stemtech е да гарантира най-високо ниво на удовлетвореност на потребителите. Това ни вдъхновява да популяризираме всеки един от нашите продукти в световен мащаб, така че повече хора да могат да се насладят на начина на живот, който искат.
Share